Monday, November 7, 2011

KINI HAMPIR MELANGKAH....

Hari ni genap lg seminggu SPM akan berlangsung...berdebar x terkata ibarat nyawa dihujung tanduk...
keinginan utk mengapai 9A+ sangat tinggi hingga kelangit cita2nya....B.MELAYU subjek pembukaan dan diakhiri dgn P.AKAUN.....harapan yg tersayang juga tinggi ingin melihat aku naik kepentas sgt diidamkan,jika aku ditakdir kan mengapai impian 9A+ itulah hadiah yg terbaik utk hidupku selama ini....aku sudah penat melihat kejayaan org lain dan tiba masanya aku ingin melihat kejayaan aku sendiri..dan segala matlamat hidupku tercapai dikala sesetengah org meragui keupayaan aku....YA ALLAH,berikanlah aku sedikit kekuatan utkku dlm menghadapi cabaran ini....sesungguhnya kejayaan yg bakal aku genggami dtg nya dariMU..... 

semoga rakan2 ku yg lain mendapat kejayaan yg setimpal.....

AMIN....

No comments:

Post a Comment