Friday, February 15, 2013

time to change...

semenjak meninggalkan era sekolah menengah sewaktu SPM dulu,saya rasa gambar-gambar yg ada dekat FB tu dah tak sesuai dengan usia...ini mungkin sbb saya dah kecil hati dengan salah seorang kawan saya yg sekelas dengan saya dulu..mungkin ada betulnya kata mama saya..keputusan SPM saya tak seberapa mungkin saya terlalu leka dengan rakan-rakan berbanding masa saya belajar..saya dah dapat pengajarannya..saya kecewa dengan keputusan SPM...saya tak pernah salahkan keputusan parents saya,suruh saya mendaftar untuk menduduki STPM...kerana saya berjumpa dengan sekumpulan manusia yg kuat ketawa,lantang bercakap namun orang-orangnya sentiasa menimba ilmu dengan tekun sekali..mungkin takdir saya bertemu dengan orang-orang ini yg mungkin dapat menghilangkan kekecewaan saya tu...semenjak saya masuk Form 6 ni..saya dah boleh bercakap dengan yakin dikhalayak ramai,communicate dengan mereka dengan bahasa inggeris walaupun biasa-biasa je...hmmm..rasanya saya ni semakin matang kot...


p/s bagi kawan saya sorang tu,mungkin kata-kata dia dan sepupu dia dah menguris hati saya tapi saya akan pastikan yg saya akan jadi lebih maju dari dia...hehe...

No comments:

Post a Comment