Thursday, March 28, 2013

don't cry !!!

lately ni tak tahu lah kenapa,rasa terpinggir,macam tak wujud...stress mungkin tapi tak kanlah saya masih boleh tersenyum...
ada pada satu masa saya rasa macam nak menjerit dan mahu menanya kan semua orang apa dosa saya sampai saya dilayan seperti ini....
sedikit demi sedikit apa yang mereka katakan dan cakapkan mengguris hati saya...mungkin ada orang memandang saya seperti orang yang tiada perasaan..saya cuba nak layan mereka yang berada disamping saya  dengan baik tapi kadang-kadang disalah ertikan...
entahlah mungkin saya terlalu sensitif atau mmm...susah nak cakap...
saya tidak mahu mengadu kepada sesiapa kerana itu akan membuatkan seseorang itu terbeban dengan mendengar cerita saya... kalau kecil hati atau  marah pun saya akan simpan di dalam hati saya...
supaya orang yang berada di samping saya gembira...walaupun diaorang membenci saya....














p/s come on Razny don't cry!!!

2 comments:

  1. Raz!!!!!!!! Kau kenapa!!!!!! Aku ke puncanya????

    ReplyDelete
  2. anis sharina...tak de lah..tah lah aku mcm tak tahu mana puncanya..ada banyak benda yang aku fikirkan sebab tu yang jadi macam ni...lama sangat simpan...kalau kau punca aku mesti tak cakap dengan kau,tp selagi aku bercakap dengan kau okaylah tu...tak ada apa-apa lah..

    ReplyDelete