Thursday, October 17, 2013

everyday it's girls day...

so yeah the title is not entri for girls day korean idol..its just the title for us 4 girls today...

haha...makan dia speaking london pulak...#katanya

hari ni main badminton...girls only...asalnya 5 orang saya,anis,aina,khalilah dan filzah tapi anis tak main dia balik lepas tu sebab ada hal..

tinggal lah kitaorg berempat..first main bergu saya team dengan aina...dan filzah dengan khalilah...pemenangnya team saya..haha bangga disitu..lepas tu ada pula game single tapi saya skip part tu terus kepada part saya lawan khalilah single match...

me : khalilah aku nak kalahkan kau 21-0 lah!
Khalilah : berlagaknya...

(padahal saja je cakap macam tu..sebenarnya suka kenakan khalilah..khalilah ni seorang yang easy-going and kira sporting lah tak de lah cakap sikit je hashtag  sentap..lagi pun masa game tadi kalau ikut tarikh lahir dia yang "maknae" iaitu yang paling bongsu ..barulah happening kalau main badminton diam je macam krik-krik baik tak payah)

so kitaorg main, sampai satu saat saya dah lead 9-0 so wish almost come true and khalilah boleh cakap...

khalilah : ala razny 0-0 lah balik tadi aku tak ready..
Me : apa?kau tak ready?aku dah sampai 9-0 baru kau kata tak ready?

(tapi apakan daya kesian pulak tengok khalilah dia buat suara cute dia tu)

Me : okaylah 0-0 balik...(bukanlah melt dengan suara begging khalilah tu tapi tak nak menang macam tu je mestilah khalilah kena fight jugak)

tup-tup dah sampai deuce ada yang saya ketinggalan mata tapi dapat kejar balik..last -last khalilah menang 25-23..that was close..penat dia bukan main...bermandi peluh main dengan khalilah ni...

tapi bila main dengan aina , khalilah dah lembik macam suun..(tau tak suun tu apa?suun tu yang mcm bihun tu yang selalu dimasak dengan sup tu ahh..macam tu lah)

bila saya cheer kat khalilah dia tak boleh pukul bola...lepas tu dia kata...

khalilah : razny diam sebab kau aku tak boleh pukul bola...
Me : ye ke?
saya pun saja je lah cakap-cakap lagi..haah memang dia tak boleh dengar suara saya kalah dia dia dengan aina..sampai lah dia nak pukul tak dapat sampai kena pipi saya..amboi khalilah balas dendam nampak..tapi khalilah kata dia tak sengaja...tak pelah..

anyway nanti kita main badminton seminggu sekali tau geng..its fun....


p/s khalilah yang pasal suun tu aku gurau...hehe..sorry..

No comments:

Post a Comment