Wednesday, January 16, 2013

semut vs karipap vs RM 2.

okaylah busy betul semenjak masuk sem 2..PBS la assignment la..apa-apa jelah...
by the way nk kongsi satu cerita macam mana RM 2 dan karipap boleh kalah dgn semut..

 tempat: kelas 6 AB
 masa:hampir pukul 12 tghhari.
 tarikh:15/1/2013

lepas rehat beli karipap rm 2 then ada ceramah pasal nk sambung study la ke degree oleh representative from wel- known university in malaysia..so habis dalam nk pukul 12 something macam tu naik kelas ingatkan nk makan karipap yang disimpan dalam laci td..last-last semut da masuk dalam bekas adoi..rasa nk menangis pun ada jugak karipap favourite kot..sampai hati kau semut,akhirnya karipap tu dibuang kerana semut da "berpesta" disitu...ada 5 ketul dapat makan 1 je sebelum pergi ceramah tu,maknanya 4 ketul dibuang...sejak kejadian semut masuk telinga aku dulu,aku tak boleh lupakan apa yg berlaku sebab tulah walaupun semut seekor masuk dalam air,air tu tak kan aku minum....arrggghhhh...sabo jelah....begitulah caranya macam mana karipap dan rm 2 aku lesap...




p/s wahh...da 19 tahun da aku ni..hehe...

No comments:

Post a Comment