Sunday, June 30, 2013

sun,blood and tears

sabtu lepas 29 jun 2013..MPPPU buat pertandingan futsal utk form 6 je..so ada 5 team perempuan and 5 team lelaki..saya of course lah dalam team senior..HL team namanya..kapten pulak tu..main pun tak pernah sekadar sepak bola dekat luar rumah adalah...nk dijadikan cerita main group stages biasalah tak pernah main menang sekali..seri sekali and kalah 2 kali...then dah lah kalah dengan junior pulak tu..malu-malu...tak pe lah bak kata mat salleh... "experience teach us a lot" so hypothesis is accepted..

after that kalah pulak semi final dengan junior yang sama again...penalty shootout nk dijadikan cerita ada tiga chance saya sepak first tak masuk sama dengan 2 ahli saya..opposite team pun sama tak gol-gol jugak..last-last pengadil buat penalty sudden death..again saya sepak then tak gol...last-last junior yg gol satu je gol dah bawa kemenangan dekat diaorg...apa nk buat dah nasib kalah...but its a tough match actually...all the junior is superb i admit that...so kena main utk 3rd and 4th placing je lah..hopefully menanglah..

selain kekalahan dapat juga saguhati luka di kaki terjatuh selepas dilanggar pasukan lawan tapi saya tak salahkan dia sbb kalah,menang dan luka adat permainan...walaupun my team kalah tapi saya tak salahkan team mate saya sbb dah tengahari semua dah penat...and last but no least i love my team and medina's cheer...(medina don't forget our merkat cheer)..

p/s muet speaking right in the corner...wish me luck....

No comments:

Post a Comment