Monday, July 1, 2013

this side or that side...

knp lah jd macam ni???mula-mula tak de yang nk carikan sekarang dah nk confirm nak tukar la pulak...serba salah!!! orang dah tolong...baru hari ni nk cakap ada yang lebih bagus dari tu?what's your point?...kalau aku suarakan pendapat confirm 3 lawan 1..yang kalahnya aku...selain dari mengatakan setuju ada seribu satu benda yang kita kena fikirkan...hmmm....kalau dapat benda yang kita nak sepatutnya kuranglah beban dia...so esk aku nak bagi pendapat aku kalau diaorg tak terima...thanks je lah sebab dengar tapi aku harap sangat korang dengarlah apa yang aku nk katakan...jumpa pulak junior,diaorg cakap tak tahu apa-apa...apa yang tak tahunya?maklumat telah diberikan cuma kosnya je tak diberi tahu gara-gara jerebu hari tu...malas nak tuding jari sebab aku pun salah seorang daripada pelaksananya tak enak pulak rasanya kalau ada perselisihan faham...tapi kalau aku berdiam tapi aku raa terbeban baik aku cakap je...


p/s sorry kalau perkataan "aku" tu kedengaran kasar selalunya perkataan "saya" yang digunakan bukan marah tapi knp ini yang terjadi?

No comments:

Post a Comment