Wednesday, July 24, 2013

twin?

haha...sejak masuk tingkatan enam ni dari sem 1 sampai final year ni sem 3...ada suatu benda yg bagi saya kelakar lah..tp tau lah #hambar ke tak...(perkataan hambar tu hanya medi,mora dah filzah je yg tau)...

saya dikatakan kembar dengan salah sorang classmate..classmate tu perempuan lah...saya razny...sorang lagi tu aina...so selalu cikgu akan panggil saya aina dan aina tu razny...saya tak tahu mana samanya rupa saya dengan aina...badan kot..size lebih kurang je...hehe (aina jgn marah)...sampaikan masa saya ada pertandingan futsal pun junior kata saya kembar dengan aina...sbb saya dan aina nampak sama then yg junior ni sorang hairan..sampai dialog ni keluar dari mulut dia yg ketika itu tgh main futsal "eh,akak ada kembar ek?" macam tu sekali dia punya tersilap pandang tu...saya kongsikan sikit ye gmbr saya dan gmbr aina...



aina (left) and me



p/s ramadhan bakal berakhir dan aidilfitri bakal menjelma..



No comments:

Post a Comment