Monday, September 2, 2013

cukup lah tu...

kepada yang berkenaan,

hanya kau dan aku sahaja yang tahu apa yang berlaku selasa lepas..27/8/2013..so biar aku explain..
selepas game tu aku jadi speechless and tak sangka akan jadi sedemikian rupa...dan aku sama sekali tak frust seperti yang kau katakan cuma aku terkilan sahaja...terkilan dengan frust lain tau..harap maklum..

semasa nak balik aku dengar arahan cikgu tetapi kau sibuk nak cakap dengan aku..dan membawa kepada statement yang kau ungkapkan "kalau kau frust sampai macam ni tak payahlah"..kenapa nak kena minta maaf semasa orang tengah mendengar sesuatu yang penting? lepas statement sebegitu dikeluarkan...sebenarnya dr dalam dewan tu aku dah terima dah maaf kau tu...tapi org yang jenis tak faham ni bila org dah jawab "tak pe lah" or "its okay" dia still nak minta maaf...tu yang tak faham...

sebab isu tu kau dan aku tak bercakap..sudahlah kau dengan aku cuma tua aku setahun je..kita dah kenal lama dr sekolah menengah...

untuk pengetahuan saudari tersebut..aku dah maafkan kau sejak kau minta maaf kat aku hari tu..cuma aku tak nak bertembung dengan kau sebab aku takut  kemarahan aku belum reda kerana teringatkan kejadian tu...itu yang aku takutkan..dan boleh menyakitkan hati kau...

aku ada cara sendiri untuk selesaikan masalah..biarlah org nak kata apa pun..sudahlah kita dah besar tak payah nak bermasam muka sampai begini sekali...so aku dah tak peduli dah kau nak cakap apa...then tweet-tweet kau tu aku baca dah cuma aku marah sekejap je...so kalau tertembung kau atau apa pun kalau kau cakap atau tegur aku cakaplah..itu sahaja...

rumusannya saya ni jenis cepat marah dan cepat hilang..that's it..

p/s SAYA BUKAN PENGHASUT!!! (kepada yang faham)
     

No comments:

Post a Comment