Thursday, July 12, 2012

AKU YG TERASA..

mmm...mcm mana nk mulakan ek?aku rasa mcm da tak mempunyai nama sendiri da...aku x suka some friends call me with name "mama rock"...pleaselah..aku ada nama,panggilan itu x sesuai aku ni da dewasa tiada masa nk ketawa2 ni..umur da meningkat..bila aku senyap korang kata aku ni moody,masalah perempuan,bila aku berckp korang kata aku ni syok sendiri...apa yg aku kena explain kat korang utk belajar menghormati org?aku x nk petik nama sesiapa kalau 6 BB baca faham2lah..aku x suruh korang minta maaf kat aku tp tolonglah sangat-sangat,aku ada nama panggil dengan nama aku...aku x nk menyampah kat org,buat dosa tp mungkin ada sekelumit rasa yg aku ni menyampah pada somebody..tp dia x kacau aku,aku pun x kacau dia...tp kalau ada org perasan diri dia tu dipandang tinggi teruskanlah dgn sikap tu..aku dengan dunia aku,kau dengan dunia kau..END OF STORY...

No comments:

Post a Comment