Wednesday, July 25, 2012

all position is decided and doodles?

today,semua MPPPU punya jawatan da disandang..and congrats to mora yg dpt naib pengerusi or vice president la..hope you do your best..and mora jgn lupa aku hehe..selection tu x susah mana lah tulis je la nama siapa yg penting saya ni bkn dlm jawatan yg ada kat dlm MPPPU tu,tanggungjawab dia pun nmpk besar je..

anyway,skrang girls from 6 BB diyana,anis and amirah tgh gilakan doodles..firstly i thought noodles..why diaorg obses ngan noodles?ingatkan noodles mi tu rupanya doodles razny DOODLES...
so saya rasa saya pun da berjangkit dgn menatang doodles ni meh saya share skit art from people who are very talented in doodles...not me create this doodles,but just wanna to share it..

purple addicted waaa...

simple and pack...


 P/S by the way super junior ada release lagu baru tajuk dia SEXY,FREE and SINGLE...haha...sibuk je nk share...

No comments:

Post a Comment