Thursday, July 19, 2012

HARTA ITU YG PALING BERHARGA YG AKU ADA..

tak faham la saya knp ek,classmate saya yg beberapa org ni berperangai spt itu?blk dr sklh masa tunggu kwn..sorang classmate saya ketuk2 cermin tingkap kereta,pastu bukak2 pintu..sbb saya lock pintu ye lah kan saya ni kan perempuan,keselamatan perlu jaga..pastu dia mcm x fhm yg saya x suka perbuatan dia tu..then bila saya marah dia kata saya ni nk marah je..fahamlah sikit harta benda org kenalah jaga parents saya nk beli kereta tu dulu punyalah payah walaupun kereta wira je tp kereta tu tetap harta kepunyaan family saya..so hargailah barang org jgn buat sebarangan,nk marah kawan..bila tegur nanti tarik muka...selain galaxy note yg saya dpt masa birthday tempoh hari..kereta wira la harta paling berharga buat saya...kalau mcm ni,mcm mana saya nk tahan kesabaran dan kemarahan saya?saya ni x suka nk marah2..mungkin cara percakapan saya tu kasar tp org yg rapat dan yg berada disekeliling saya tu akan faham cara dan tingkah laku saya...org yg hanya blh faham betul2 pasal saya ialah my parents...that's all...

No comments:

Post a Comment