Thursday, September 20, 2012

bicara terakhirnya...Part 1

hari ni saya nak kongsikan perbualan terakhir saya bersam arwah pak usu saya iaitu Yazid bin Kamaruddin..semoga roh nya dicucuri rahmat Al-fatihah..
perbualan ini menerusi chat di facebook..beberapa hari sebelum arwah meninggal dunia...

pak usu:hi,kak long buat apa tu?mama ngan ayah sihat?pak ucu kat ali corner sek.7 ni...

Me: buat kat situ?

Pak usu:mcm biasa,bisnes topap la..

Me:wah makin hebat bisnes nya..mama ngan ayah sihat alhamdulillah mcm biasa..

ari ni hari jd tuan besar kat umah ni...encik muda raihan...

Pak Usu:bisnes bolehlah kak long..dpt lah duit raya tahun ni...yalah lupa pulak pak usu..ckp kat raihan selamat hari jadi ye...

Me:okay,nanti kak long sampaikan..da dpt berapa bnyk bisnes tu?

Pak usu:adalah bulan pertama dalam RM 1000++

Me:waaa...itu boleh beli butang baju melayu emas tu..

Pak usu:*thumbs up*sign

Me:boleh belanja makan ni..

Pak usu:ahad ni boleh?

Me:bukak puasa ke?sabtu kan da puasa..

Pak usu:ooo..yeke?ingatkan baru nk ajak mkn tengah hari hehehe...

Me:tak pe la pak usu lain kali je la..

 
buat masa ni..ini je lah yg dpt saya kongsikan utk part 1 ni..chat ini bertarikh 18 julai 2012..dan ingin saya kongsikan sekeping gmbr sehari sblm pemergiannya...
 
pelukkan terakhir seorang ayah untuk anaknya yg baru berusia 3 bulan pada 29.julai 2012.



No comments:

Post a Comment