Thursday, September 27, 2012

the unique side of me..

suddenly..i have this akward day..when i trying to be a 1 day graceful,polite,feminin lady..how come i believe that i will success with all this situation..

First situation:laugh
 selalu nya saya akan ketawa tanpa tutup mulut and ketawanya kadang-kadang kuat bunyinya tp utk hari itu saya ketawa dgn menutup mulut saya agar nmpk lebih sopan..tapi saya tak boleh lakukannya...dgn baik..

Second situation:sit in gracefully..
 then selalu tak kira lelaki ke atau perempuan kita akn duduk bersila di lantai termasuk la saya..bila hari tu saya terpaksa duduk secara bersimpuh huiishhh..sakit pinggang di buatnya..

Third situation:speak
saya selalunya ckp dgn nada yg kasar..tak tahu la knp mungkin sifat natural kot..wahh..
utk hari yg sama dgn situasi yg lain saya kena ckp dgn nada yg perlahan..

konklusinya....kawan saya ckp begini dgn saya..

Khalilah:razny lawak doh..
Filzah:gelak tangan kat mulut..
Medi and Mora:razny,you nmpk pelik...

P/S tp medi ada pesan kat saya.."razny,you are beautiful in your way and unique"....

No comments:

Post a Comment