Thursday, September 6, 2012

that's hurt....

hari mcm2 yg berlaku since mora tak de coz pergi public speaking kat SMK SEAFIELD medi pun lonely tu yg medi mengila hari ni ketawa dia Ya Allah sakan betul...then satu insiden dimana satu classmate ni and his gf  kot..baca top gear magazine then ada one picture dlm advertisment kat situ show one elephant inside the lorry and nk tau apa yg classmate ni ckp?

HIM:eh!razny sejak bila kau naik lori ni?

so saya ingat gmbr someone look a like me but then yg muncul gmbr gajah tu..

ME:*smile*

 tp hati ni terasa terhina betul nk nangis pun ada..samakan saya dgn gajah...please lah that guy tu pun bukanlah seperti bintang korea ke?hollywood ke?even pelakon melayu pun tak de seiras ngan dia...handsome sgt ke dia tu?saya tau even fizikal saya agak montel tp still saya ada hati perasaan apa..br dlm minggu ni juga dia panggil saya "stupid"...come on bro kau da bnyk buat aku terasa kot...kalau sekali lagi kau buat aku mcm ni aku tak tau tahap sabar aku sampai mana...

selepas tu teacher MUET masuk..

TEACHER:okay,student turn to page 234 and do the exercise until 243...

STUDENT AND I:okay...

because tu soalan objektif then kitaorg semua da lemau sbb tengah hari so i and medi decide....

ME:medi,tgk jawapan je la ek?malaslah nk baca..

MEDI:bolehlah i pun malas nk baca..

tengah-tengah tgk jawapan tu..that guy yg saya mention previously td perasan saya ngan medi tgk jawapan..and dia duduk totally in front of teacher...

HIM:razny,kat belakang buku tu ada apa ek?

ME:eh..medi ada org ckp ngan i ke?

MEDI:eh,ada org panggil you ke?

then medi panggil fidzry konon2...

MEDI:eh..fidzry kau pinjam buku teacher ke?

FIDZRY:haa...haah...

then the couple yg tegur medi and i td tu..buat kerja masing-masing sbb saya tak layan langsung apa diaorg cakap...
tetiba?his gf sit behind i ngan medi..without no reason..then katanya ada kelas tambahan pengajian perniagaan (PP) then saya tak bawak buku tanyalah gf dia ni...

ME:(not mention the name)..kau bawak buku PP tak?

HER:*angguk*

saja nk gurau-gurau dgn dia..saya baling satu getah kena kat tudung dia then..she pissed off pastu ckp...

HER:adalah BA**...dlm beg tu...

ME:*terdiam*

ada ke patut seorang kawan yg da kenal sejak sekolah rendah lagi panggil saya dgn haiwan tu?mungkin masa tu dia not in the mood tp dgn perkataan tu???
saya tak boleh nak marah atau maki dia balik sbb terlalu terkejut then saya hanya mampu senyum dan bisik dlm hati saya "sampai hati kau ckp aku mcm tu"..tapi tak pe la sbb dia minta maaf lepas tu..tp saya masih rasa berkecik hati...


P/S thanks medi sbb teman kita hari ni...thanks juga kat intan,aina,rifdi.anura,syazwan,farah,fatin and mora sbb ajak saya pergi makan ABC...

5 comments:

  1. that's very really hurt, be strong Raznyyy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay..thanks..you pun selalu kena mcm tu kan..somebody x suka you x puas hati dgn you...so for you be strong to..

      Delete
    2. it's okay Razny, dunia ni bulat, tak selamanya that somebody ada kat atas and simpan perasaan tak puas hati tu, satu hari akan terkena balik jugak, then that time they will recall back, i am just fine and great and happy with my life :)

      Delete
    3. razny happy diyana ada fikiran positif mcm tu..so if razny ada buat salah dgn you,i want to say SORRY...ikhlas from bottom of my heart..

      Delete
    4. it's okayyy, i didn't keep anything punnnn :) me sorry too tauuuu

      Delete